Hemma i Sverige och mycket att fixa med.

Nu är vi tillbaka i Sverige efter vår övervintringsresa. Vi börjar med ett stopp i Lyrestad (#52480). Med tanke på att det är tredje gången sen augusti förra året, så börjar det kanske bli en tradition? Det är i alla fall en trevlig ställplats vid Göta kanal, som vi så klart visar upp i filmen. Vi berättar även lite om våra planer framöver, och börjar ta tag i alla ärenden och allt som ska fixas medan vi är hemmavid. Det kommer bli besiktning och service av både husbilen och oss, nya prylar och en del fix som vi kommer göra själva med husbilen. Alla sätt att följa våra resor och stödja vårt arbete hittar ni här: https://www.reiselinda.se/folj-oss/ Kolla gärna in i vår Amazon-shop: https://www.amazon.se/shop/reiselinda... Några tips för att få färjeresan till Tyskland så billig som möjlig: https://www.reiselinda.se/9-tips-for-... #vanlife #motorhome #husbilsliv