Hemma i Sverige och mycket att fixa med.
Nu är vi tillbaka i Sverige efter vår övervintringsresa. Vi börjar med ett stopp i Lyrestad (#52480). Med tanke på att det är tredje gången sen augusti förra året, så börjar det kanske bli en tradition? Det är i alla fall en trevlig ställplats vid Göta kanal, som vi så klart visar upp i filmen. Vi berättar även lite om våra planer framöver, och börjar ta tag i alla ärenden och allt som ska fixas medan vi är hemmavid. Det kommer bli besiktning och service av både husbilen och oss, nya prylar och en del fix som vi kommer göra själva med husbilen. Alla sätt att följa våra resor och stödja vårt arbete hittar ni här: https://www.reiselinda.se/folj-oss/ Kolla gärna in i vår Amazon-shop: https://www.amazon.se/shop/reiselinda... Några tips för att få färjeresan till Tyskland så billig som möjlig: https://www.reiselinda.se/9-tips-for-... #vanlife #motorhome #husbilsliv

Tappar bort en dag, rengör vattentanken och fortsätter fixa på fina platser!

Island närmar sig – nu är det dags att preppa husbilen! 🇮🇸

På väg norrut i Tyskland

Tvåa på besiktningen, ännu mera skruvmejslar, och vi åker till Värmland

Nationaldagsmorgon︱Livet som Lokförare

Vägning av husbilen

Den ultimata guiden för att förbereda övervintringsresa med husbil!

FICK BYTA RUM 3 GÅNGER PÅ SNUSKIGT HOTELL I MARBELLA

Verkstad, ombesiktning och massor med fix!

Djurena skall ut när vintern är slut.

Vi hamnade i åskväder på väg mot Grekland.

WE GET QUESTIONED AT THE SWEDISH BORDER

Sverige på tvärs och en underbar plats i Värmland!

Semestern började bra!!? - NOT!

En restaurang som fick våra hjärtan.

Hur är det att bo i husbil? Med @Husbilsannika, Suss och Peter och Ingrid och Boris.

You've Never Seen a Camping Home Like This Before!

Happy Old Age of an Elderly Couple with a Big Heart Living in Mountains Far From Civilization

Husbilsfix del två, och gratis ställplats i Grums.

