Nach Ecuador-Pleite! Nagelsmann angefressen: „Bitte hört auf mit dem Quatsch“

After the Ecuador defeat! Nagelsmann is furious: "Please stop with this nonsense!" The national coach after the World Cup loss against Ecuador. #worldcup2026 #magentatv #nagelsmann --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ⚽️ All things sports - 24/7 - Download the Sport BILD app now! ►Android: http://on.bild.de/SportBILD-android ►iOS: http://on.bild.de/SportBILD-ios ⚽️ Follow the Phrase Mower on YouTube:    / @phrasenmäher   ⚽️ New episodes daily: The Stammplatz Podcast: https://on.bild.de/3WsFwkr ⚽️ SPORT BILD on Instagram: Instagram.com/sport_bild