MONCOFA: Les conseqüències del turisme

NOU VÍDEO!! Teníem moltes ganes d'ensenyar-vos un dels treballs que hem realitzat per a la universitat. Moltes gràcies als nostres companys Jaume, Lorena i Carlos, que també han treballat en ell. També donar les gràcies als veïns, hostalers, oficina de turisme, al càmping de Monmar i a l'Ajuntament de Moncofa. A disfrutar-lo! ⬇️DESPLEGA...⬇️ --------------------------------------------------------------------------------- La festa continua als nostres Instagrams:   / desfaenats_     / sergi_oltra     / vice_moya_     / gerardmillas   Web de poblet: https://poblet0.webnode.es/ ------------------------------------------------------------------------------- Esperem que vos agrade el nostre contingut i si es així, ja sabeu un like i deixeu-nos en els comentaris molt d'amor.