Bijenzwerm wordt 'geschept' in Hengelo GLD

Zaterdag 18 mei, ineens een hoop gezoem in de tuin. Een forse bijenzwerm heeft ons mooie plekje ontdekt en strijkt neer in de perenboom . De plaatselijke imker erbij gehaald, maar voor hem was 12 meter toch te hoog. Maar hij had geluk. De volgende ochtend besloot de zwerm haar heil in de krulhazelaar te zoeken en kon ze 'geschept' worden. Dat was interessant en spectaculair.