Sylke in Kaapstad🦀 favo plek op aarde, agency visit, alleen op de berg & cape town belly?

Lieve mensen, we zijn weer terug!!! En ook weer terug in Kaapstad, wat ben ik blij hier weer te zijn. Echt puur genieten hier, lekker aan het strand, lekker eten, lekker zonnetje. Eerste dag dacht ik pak ook gelijk even die berg mee. Gezellig met de meiden en vind ook weer top om te vloggen, dus kijk lekker mee :)