La Patum de Berga any 1972

Created with Corel Pinnacle Studio El programa de TV2 que va retransmetre la Patum l'any 1972 es deia Raices. El presentador era Alfonso Eduardo. Cal fer esment que, el servei d'ordre era a c…rrec de la Policia Nacional, es un v¡deo casi de museu.