ANADOLU TAKIMLARI 4. LİGDE OLSAYDI NE OLURDU? // FIFA 22 KARİYER MODU REBUILD

FIFA'da 4 büyükler harici tüm takımlar İngiltere'nin 4. liginde olsalardı ne olurdu? Bu videoda amacımız bu sorunun cevabını öğrenmek. En başarılı takım hangisi olacak? FIFA 22 kariyer modunda enteresan deneylerimiz devam ediyor. Daha fazlası için kanala abone olmayı ve like butonuna basmayı unutmayın! ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ INSTA https://bit.ly/grkninstagram TWITTER https://bit.ly/grkntwit DISCORD https://bit.ly/grkndiscord TWITCH https://bit.ly/thegrkntwitch KANAL ÜYELİĞİ https://bit.ly/grknuye ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Reklam/Business: [email protected]