Romano-hanke: Dimitri Keiski – muusikon vastaukset nuorten esittämiin kysymyksiin

Nuorten Ystävät ry:n Romano-hankkeen haastattelussa pääset kuulemaan muusikko Dimitri Keiskin vastaukset nuorten esittämiin kysymyksiin. Romano-hankkeen projektikoordinaattori Saara Tuomela kokosi hankkeeseen osallistuvilta nuorilta kysymyksiä Keiskille muusikon uraan, harrastuksiin, esiintymiseen ja unelmiin liittyen. Tuomela haastatteli muusikkoa perjantaina 6.5.2026 Kempeleessä juuri ennen Keiski & ENO -yhtyeen esitystä Pirilän tapahtumapuistossa. Dimitri Keiski on pitkän linjan muusikko, joka on tehnyt monipuolista musiikkiuraa niin sooloartistina kuin eri yhtyeiden jäsenenä. Tällä hetkellä hän keikkailee ympäri Suomea ENO-yhtyeen (Entisten Nuorten Orkesteri) kanssa. Suomenruotsalainen muusikko esiintyy sujuvasti niin suomen, ruotsin kuin englanninkin kielellä. --- Taustaorganisaatiomme Nuorten Ystävät ry on työskennellyt heikoimmassa asemassa olevien sekä apua tarvitsevien lasten, nuorten ja perheiden parissa jo vuodesta 1907 saakka. Valtakunnallisen järjestötyön tavoitteena on tuottaa hyvää yhteisölle ja koko yhteiskunnalle – Huomista varten.