OMSİ 2 | 15F BEYKOZ - KADIKÖY | DURAK ANONSLU | | Beykoz V3 | MB Citaro G İETT Loud ZF | M2507

Herkese tekrardan merhabalar. Bugün "Omsi 2"de, "Beykoz V3" haritasında, "15F BEYKOZ - KADIKÖY" hattında ve "Mercedes-Benz Citaro G" otobüsüyle sürüş yaptım, uzun bir video oldu. Sizlerden ricam, bana destek olmak için kanalıma abone olup videonun altından like atmayı unutmayın. Başka çekmemi istediğiniz oyun videoları olursa yorumlardan belirtebilirsiniz, hoşça kalın görüşmek üzere. Bu arada videonun bazı kesimlerinde otobüs dururken kapı kendiliğinden açılmış yani kapıları ben açmıyorum nedense öyle bir sorun olmuş ve bazı yerlerde kötü sürmüş olabilirim, oluşan bu görüntülerden dolayı kusura bakmayın. Videoda kullandığım harita: "Beykoz V3" Videoda kullandığım araç ve DLC: "Citaro V5 IETT Mod 1.9" ve "Citybus o530 by Kajosoft"