[Undertale] Bergentrückung + ASGORE (MIDI Arrange)

Buenas a todos :3 Hoy les traigo uno de los temas más épicos del juego: Asgore, como no con su intro Bergentrückung. Uno de los combates que más he disfrutado en toda mi vida como jugador. Espero que os guste :D Original Song: Bergentrückung; ASGORE (Undertale) Original composer: Toby Fox Background 1st picture: http://www.deviantart.com/art/Asgore-... Background 2nd picture:http://palidoozy-art.tumblr.com/post/... ©Artwork by: Palidoozy http://palidoozy.deviantart.com/ -------------------------------------------------------------------- Hi everybody :3 Today i bring you one of the epicness themes from the game: Asgore, of course with Bergentrückung as the intro. This is one of the battles that I have enjoyed more, so i hope you like it :D Original Song: Bergentrückung; ASGORE (Undertale) Original composer: Toby Fox Background 1st picture: http://www.deviantart.com/art/Asgore-... Background 2nd picture:http://palidoozy-art.tumblr.com/post/... ©Artwork by: Palidoozy http://palidoozy.deviantart.com/