Ben de Otomobil Festivaline Katıldım ! | Kendi Adıma Gururlandım !

İlk defa böylesine büyük otomobil festivalınde kendi stand kurdum.Türkiyenin en büyük otomobil festivalınde olduğum için kendi adıma gururlandım ! Siz değerli dostlar herşey sizlerle birlikte oluyor ! Herkese teşekkür ederim ! #atahanülgül #vweekend Kanalımıza abone olarak bize destek olabilirsiniz. Abone Ol;    / atahanulgul34   Instagram ;   / ulgulatahan