Hur svår är nya Restad Gård 2.0 i Vänersborg.

I dagens avsnitt kollar jag och Perra Hur svår är nya Restad Gård 2.0 i Vänersborg. Det var en väldigt blåsig dag som gör banan väldigt mycket svårare. ------------------------------------ Eventuella önskemål om samarbeten, reklamplats eller liknande Maila: [email protected] ------------------------------------- Glöm inte att prenumerera på kanalen, det hjälper till att leverera mer material från olika banor i landet. ------------------------------------------------------ En grupp med massa sköna kreatörer och discgolfare hittar ni här.   / discg.  . ------------------------------------------------------ Vill ni snacka discgolf kan ni göra det här, på en av sveriges största forum.   / 16332.  . -------------------------------------------------------- #swediscer #discgolf #vänersborg -----------------------------------------------------------