Pasilan uusi asema ja Mall of Tripla

Pasilan vanha asemarakennus palveli matkustajia vuodesta 1990 vuoteen 2017. Silloin alettiin rakentaa uutta asemaa ja Tripla-kauppakeskusta. Parin vuoden ajan käytössä oli väliaikainen asemarakennus, ja 17. lokakuuta 2019 tämä uusi kokonaisuus avattiin. Katsotaanpa siis tässä videossa, miltä Pasilan asema nykyään näyttää. Löydät meidät myös täältä: Twitter:   / korsotv   Instagram:   / korsotv   Facebook:   / korsotv   Periscope: https://www.periscope.tv/KorsoTV Verkkosivut: http://korsotv.wix.com/korsotv Snapchat:   / korsotvsnap