'Å leva det er å elska' - I.Bratland og E.Lind

Salmen - 'Å leva, det er å elska' - blir her fremført av Ingebjørg Bratland og Espen Lind. Det er en gammel salme som er skrevet av Anders Vassbotn i 1893. Teksten går slik: Å leva, det er å elska det beste di sjel fekk nå å leva, det er i arbeid mot rikare mål å trå Å leva, det er i livet å finna det største verd å leva, det er å vinna til sanning i all si ferd Å leva, det er å leggja all urett og lygn i grav å leva, det er som havet å spegla Guds himmel av