Musiikkisatu Karvinen eväsretkellä

Äänisatu Karvinen eväsretkellä. Walt Disney 1988. Laulu kohdassa 9:59 Mun nimi on Karvinen, tunnetko mut? Et kauniimpaa kissaa oo tavannut. Olen ystävien kanssa, joka päivä. Meillä on hauskaa, siis Osku ja Esko ja mä. Ajattele isoa koria, täynnä ruokaa! Olen niin nälkäinen ja hyvin laiska. Käymme retkellä, oi se on kivaa! Kaikki yhdessä, siis Osku ja Esko ja mä Hieman lepään, vähän väsyttää Asetun kenoon ja unta jo nään. Olen kissa, pyöreä Karvinen. Samaa mieltä on Esko ja Osku ja mä. Uneksin ruuasta, mmm… pasteijaa, silakkaa, pizzaa niin sopivaa, ja sardiineja myös haluan. Ne mulle maistuu, tietää Esko ja Osku ja mä. Ziwada bumtsi wam bou ou jee Pa skidapa dulja duppa dulja dei joo joo joo