HAMBURGER UIT DE MAGNETRON?! ♡ KANT EN KLAAR MAALTIJDEN

Hoihoi, welkom bij weer een nieuwe kant en klaar maaltijd test. Deze keer test ik de Iglo Ping en Klaar maaltijden. Hoe bevallen deze diepvries maaltijden zoals hamburgers en lasagne mij? --------------------- INSTAGRAM:   / noelle_as   MAIL: [email protected] Om iedere week op de hoogte te blijven van mijn video's kan je abonneren op    / madebynoelle   ----------------------- POSTADRES: Social1nfluencers tav Noëlle As Rietlandpark 333 1019 DW Amsterdam ----------------------- Hoi hoi, welkom op mijn kanaal! Mijn naam is Noëlle As, ik ben 21 jaar oud en ik woon al een paar jaar op kamers in Amsterdam. Ik studeer Fashion & Management op het Amsterdam Fashion Institute en ik zou jou heel graag een kijkje willen geven in mijn studentenleven. Ik ben een arm studentje met een low budget, dus bij alles wat ik doe of koop probeer ik zo weinig mogelijk geld uit te geven. Wie weet heb ik misschien nog wat handige studenten tips voor je. Oh ja en af en toe kook ik even een heerlijk receptje voor je. Dus wil je hier niks van missen? Abonneer je dan nu op mijn kanaal!