Kees van Amstel over zijn ervaringen met studentenverenigingen | NPO Radio 1

''Een beetje bier zuipen en stoer praten over vrouwen op die leeftijd is vrij normaal. Maar hee, je heet Vindicat, show nou een beetje klasse, jongens. Anders ben je gewoon voetbalhooligans in een colbertje.''