Motocross træning på Ripa banen - Viktor Fogh Henriksen #712

I dag har jeg været på Ripa motocross bane. Den var fed og sandet, men der var også mange spor. Se videoen hvor jeg også tager et par styrt. Håber i vil nyde videoen ;) Læs mere om Kristianstad mk Ripa her: https://www.laget.se/SMKKRISTIANSTAD