ה'2 בגין גלישה עיוורת

סרט שהופק וצולם בשיעורי התקשורת של "אפיקי תקשורת" ע"י תלמידי כיתות ה' . הסרט הופק במסגרת פרויקט "ילדות בראי הקולנוע" בשיתוף תכנית קרב למעורבות בחינוך ועיריית רחובות לשנת תשע"ט