Carnaval optocht 2003 Oldenzaal uitzending Oldenzaalinbeeld.nl

Ik heb in 2003,in 2004, en in 2004 de carnavalsoptocht uitgezonden in heel Overijsel via de kabel omdat RTV Oost ruzie had met de Kadolstermannekes ze stelden veel eisen waaraan de Kadolster niet wilden voldoen toen is RTV Oost naar Raalte gegaan, En optocht commissie is toen bij mij gekomen of ik dat wilde doen, en heb dit 3 jaar gedaan, omdat het in Raalte een flop was wilde RTV Oost weer een gesprek aan met de Kadolstermannekes, deze wilden oost niet terug hebben maar onder druk van de gemeente Oldenzaal hebben ze toen oost terug genomen, alle optocht verenigingen wilden liever dat ik dat bleef doen want bij mij kwamen zij allemaal in beeld