JEG ER BARE SÅ GOD - F1 2020 [Dansk]

Her er noget mere gameplay af F1 2020. Det her er en bunke sjove tidspunkter hvor jeg "bare er så god til det her spil". Når jeg siger noget, er det åbenbart det modsatte jeg mener. Vil du se mere F1 2020 (Eller 2021 når det udkommer) eller synes du bare videoen var sjov eller god? Så smid lige en kommentar og måske et like, takker! 👍 Like, del, subscribe... Hvis du har lyst Adgang til spillet suppleret af udgiver. Abonner på min kanal: https://goo.gl/y8Njjt Støt mig og bliv medlem: https://goo.gl/UjJ7Ss eller HER:    / @jannikispil   Køb T-shirts og andet merch her: https://goo.gl/rT2PAv Du kan følge mig på Twitter her: twitter.com/JannikISpil 🖥️ Specs: Windows 10 Asus RTX 2080ti Intel i9-9900k 32GB DDR4 RAM 🖱️ Misc: Logitech Pro X Superlight / G502 Lightspeed / Nogle gange andre mus Logitech G915 Sennheiser HD 660S Shure SM7B 🎥 Optaget med: OBS Studio og/eller Nvidia Shadowplay (Geforce Experience) 🎞️ Editing: Magix Vegas Pro 16 (Rendered i 20.000.000 Bitrate og 60 FPS) Som altid er mine videoer på Dansk. Nogle gange må jeg indrømme at jeg kommer til at bruge få engelske ord, da jeg snakker meget engelsk på min skole og i spil. Tak fordi i så med.