COLÒNIES A FINCA PRADES

🔅 Els nens i les nenes del segon cicle de primària hem anat de colònies a Prades. 🔅 Molts contents perquè ha estat un premi al final d’un curs atípic i amb moltes mesures restrictives. 🔅 Us hem trobat molt a faltar, companyes i companys de 4tB. Quina sort que hi podreu anar dilluns i dimarts, segur que ho gaudireu al màxim! 🔅 Una casa sensacional, un entorn espectacular, unes activitats molt divertides, el menjar boníssim i, el millor de tot, compartir-ho amb el nostre grup classe. 🔅 Mireu, mireu que bé que ens ho hem passat! Bon estiu a tothom! 🍀💦☀️❤️