Ajoleikkuri rötisee – mikä vikana?!

Ajoleikkuri alkoi rötisemään ja käydä huonosti jo pari viikkoa sitten. Nyt otin sen työn alle ja lähdin selvittämään syytä. Aluksi epäilin venttiilivikaa, mutta sitten huomasin, että moottorissa oli liikaa öljyä – en kyllä muista itse lisänneeni… Sekään ei kuitenkaan ollut ongelman varsinainen aiheuttaja. Parantelin suojamuovien rämiseviä kiinnityksiä ja vaihdoin sytytystulpan, mutta huono käynti jatkui edelleen koeajolla. Viimeisenä otin kaasuttimen irti ja puhdistin sen kunnolla. Asentaessa onnistuin rikkomaan rikastimen muovipalan, mutta sain sen liimattua ja kolvattua kasaan. Lopulta kone toimii taas kunnolla – työvoitto! 👍 Tykkää videosta, jos tykkäät näpräämisestä! 📌 Tilaa kanava niin pysyt mukana seuraavissakin projekteissa. 👀 Liity jäseneksi, niin pääset kurkkaamaan kulissien taakse ja näet videoita ennakkoon! 👉   / @untamonjaakko