@Camperkriebels, dag 14 - op reis naar de Italiaanse meren

Vandaag een mooi rondje gemaakt. Eerst met de boot van Lazise naar Sirmione, de fietsen aan boord. Erg mooi plekje en natuurlijk heel erg toeristisch. Ijs daar volop te verkrijgen. Van Sirmione gefietst langs het Gardameer, via Peschiera del Garda. Daar een rondvaartje door te stad gemaakt, en weer terig naar Lazise. Heerlijk dag zo.