"Cançó de fer camí" - Mireia Vives i Borja Penalba al Parlament de Catalunya
Mireia Vives i Borja Penalba van fer dilluns 22N "Cançó de fer camí" al Parlament de Catalunya amb motiu del #25N Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones i la celebració de Santa Cecília. A més del gust d'escoltar-la, la #músicaenvalencià sempre uneix i és bona per a bastir ponts (almenys entre la gent sensata i de ment oberta). Molt bona iniciativa! Bé estaria que es poguera escoltar també a les Corts Valencianes Font Canal Parlament de Catalunya

▶︎
"Com havíem somiat" - Mireia Vives i Borja Penalba en viu a Sagunt

▶︎
Mireia Vives i Borja Penalba - Línies en el cel elèctric

▶︎
"Com un llum" (estrena). Marc Timón i Barceló. Parlaments i 7 tirades.

▶︎
Cançó de fer camí - Andrea Motis, Ignasi Terraza i Quartet Mèlt

▶︎
Cançó de fer camí, interpreten Mireia Vives i Borja Penalba

▶︎
Cançó de la rosa de paper - Sis veus per al poeta

▶︎
TV3 - Sputnik - Toti Soler i Sílvia Pérez Cruz: "Cançó de suburbi"

▶︎
"Ara que véns primavera" - Sandra Monfort

▶︎
NO T'ADORMIS - Txarango, Mireia Vives i Borja Penalba

▶︎
Palestina

▶︎
"València Negra" - Mireia Vives i Borja Penalba a Sagunt

▶︎
"Cançó de la precària" - Mireia Vives a l'Atrapam si pots

▶︎
Una d’amor

▶︎
Com havíem somiat, , interpreten Mireia Vives i Borja Penalba

▶︎
Boleros de Medianoche – Ecos de La Habana

▶︎
VENIM DEL NORD, VENIM DEL SUD - LLUÍS LLACH

▶︎
Cançó de fer camí

▶︎
Toti Soler - Canço de Suburbi (Acústico)

▶︎
A L'OVIDI: BORJA PENALBA I MIREIA VIVES

▶︎
