Uppgraderar 7 pol till 13 polig släpvagnskontakt

Skönt att slippa adaptern och ett extra moment när man ska koppla släpkärra. Snälla bli kanalmedlem om ni gillar det jag gör och vill hjälpa till för att kunna hålla ett konstant flöde av nya videos eller handla min merch på http://stefanbergman.myspreadshop.se