Κάποιοι χαρίζουν μια δεύτερη ζωή στα κλασσικά (παλιά) ποδήλατα!
Σάββατο μεσημέρι, 15 Φεβρουαρίου 2014. Περπατώντας στη νέα παραλία της Θεσσαλονίκης, το μάτι μου έπεσε στα αρχικά ΦΚΠ, πάνω στην πίσω πινακίδα ενός καλοδιατηρημένου πράσινου ποδηλάτου. Φυσικά και δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να λύσω την απορία μου, μιλώντας με τον Βασίλη, κάτοχο του ποδηλάτου και μέλος της μερακλίδικης, νοσταλγικής παρέας των Φίλων Κλασσικών Ποδηλάτων, που δραστηριοποιούνται σε όλη τη χώρα. Το σίγουρο είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί διασώζοντας και αναδεικνύοντας ποδήλατα αλλοτινών εποχών, ομορφαίνουν την καθημερινότητα μας, τις πόλεις μας, τον αστικό μας χώρο. Η συνέχεια στο βίντεο που τράβηξα, διάρκειας 1.32".
