Ida Rendano - Non piango piu'

IDA RENDANO Non piango più Non piango più, dopo di te avoto pagina... Non piango più, ll'urdemo tu ...lacreme inutile... Ho dato tutto a chi è stato cu mmè tutta me stessa e qualcosa di più... io nell'amore sai ci ho messo l'anima... Non piango più, mi tiro su me meraviglio 'e me... ...e poi per te malato di di superiorità... stasera stessa è 'o mumento 'e cagnà voglio fà ammore senza m'annammurà io voglio vivere senza stì llacreme.... Pecchè ll'uommene nun sanno leggere ll'uocchie 'e 'na femmena... quando 'e ghiammo cercanno scumpareno nun 'ce capisceno... nun voglio essere cchiù sulamente a vittima nata pè perdere... Pecchè ll'uommene ce fanno chiagnere senza ce vattere sò distratte sò superficiale in silenzio ce accideno... Mo 'a cchiù forte song'io e nun te telefono voglio vivere 'a prossima storia cu' 'o sole 'int'a ll'uocchie Non piango più... Un altro mai s'ha da penzà ca me pò cumannà... Non piango più sarò per lui incorregibile... Quando s'accorge ca male se fà ca dint'a 'o core nun me pò tuccà è lui che soffrirà è lui che piangerà...