Weer een feestelijke mijlpaal bereikt in Het Havenkwartier van Blauwestad

Met de opening van twee nieuwe bruggen en een extra jachthaven is weer een feestelijke mijlpaal bereikt in Het Havenkwartier van Blauwestad. Gedeputeerde Bram Schmaal van de provincie Groningen en wethouder Wonen van de gemeente Oldambt Gert Engelkens verrichtten donderdagmiddag 19 september de officiële openingshandeling, waarbij zij werden bijgestaan door de stadsomroeper van Winschoten. Beelden: Groningen1