Wat ik EET in een WEEK tijdens QUARANTAINE || Positief getest?! + Gezonde Recepten om af te vallen

Hoi allemaal! Ik moest een week in quarantaine (2 weken inmiddels) omdat in in contact was geweest met iemand die positief getest was. Dit begon als een "What I eat in a week" met allerlei nieuwe recepten, maar uiteindelijk werd dit een corona variant. Helaas ben ik positief getest met corona en ben ik hier ook flink ziek van. Ik hoop volgende week weer een iets blijere video te kunnen maken, maar vooralsnog veel kijkplezier! Stalk mij vooral ook op instagram!   / ​   De eiwitpoeder die ik altijd gebruik is de Fit Whey in Vanille van Women's Best. Ik zou het tof vinden als je via mijn linkje zou bestellen als je deze ook wilt proberen! xx http://womens.best/bamifit​ Inspiratie voor de recepten: https://foodbysann.com/recept/appel-b... https://nutritious-delights.com/healt... Liefs, Amber. PS. Vielen mal dank voor het lieve vriendinnetje die me heeft geholpen met de edits van deze videooo :)