ואיך שלא- גרסת הלוחמים (שיר לאימון חורף)

מילים למטה קרדיטים: מילים ועיבוד מוזיקלי: הרכב "שבוז תחת" לחן מקורי: אריאל זילבר (לא, לא מוש בן ארי) כוראוגרפיה: סטודיו "כוח רצון" פירוטכניקה: חנון הפקות ואיך שלא, אפנה לראות רק בבסיס ארצה להיות, כי כשבשטח נמצאים יש שבועות מתגלגלים, ואני, חפ"ש אדיוט חולם על בירה ובנות.. כולם עומדים, פתאום שומעים: "תחילת תנועה", ומסתדרים.. ובלילות, ובלילות לא נגמרות ההליכות התיק שוקל כמוני והחוליות בגב קורסות.. שקט עכשיו! אולי נכנסנו לתוך מארב, כולם להתכונן להתקלה. צועק "אש אש אש" כמו טיפש, האלונקה כבר נפתחה פצועים פצועים, נופלים פה בבלת"מ, ואין מי שיסחב אותם. ואני כבר משתגע, מנסיגה עם אלונקות ללכת כשאתה יודע, יש 10 קילומטר לפחות כמה עוד... ואיך שלא, אפנה לראות רק אזרח ארצה להיות לצאת עם חברים לבר, ולא לצעוד עוד במדבר. ובלילות, ובלילות, אני אשן 8 שעות, אקום לקול של אמא, ולא לרצונם של הדרגות.. מאמיז.