DETO promoveert naar hoofdklasse na overtuigende zege op Xerxes in finale nacompetitie

DETO speelt volgend seizoen in de hoofdklasse. Zaterdagmiddag werd er in de finale van de nacompetitie op overtuigende wijze met 3-0 gewonnen van het Rotterdamse Xerxes, waardoor de club promoveert vanuit de 1e klasse. Bekijk het hele bericht op: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.....