FIFA 22 bästa plasering kommer bli 2:a

Hade laget haft 4 poäng mer när jag blev utlånad till det, då hade jag redan tagit liga segern. fast det återstår 3 matcher så kommer jag inte vinna ligan det kommer fattas 1 poäng.