Från Sopot i Polen till Örebro. Hur är det egentligen att Campa i Polen?

Äntligen kommer sista delen från vår Östersjöresa. Jag börjar med att klaga lite, men det måste man väl få göra ibland. Måste säga att vår Plåtis presterat bättre än jag trodde! Jag är så tacksam att vi fått uppleva så mycket tillsammans i vårt mobila hem! Tack till alla som följt vår resa! I nästa avsnitt fortsätter resan, fast solo!