Almanya’dan Temelli Taşındık… Bir Yıl Sonra Borç Çıkardılar!

Almanya’dan Türkiye’ye döndüğümüzün üzerinden bir yıl geçti… Her şey geride kaldı sanırken eski ev sahibimizden beklenmedik bir borçla karşılaştık. Bu süreç bizi hem şaşırttı hem de yordu, ama yaşadıklarımızı saklamak yerine paylaşmayı seçtik. Belki birilerinin sesi oluruz, belki de biz sizin hikâyelerinizde kendimizi buluruz. Bu videoda yaşadıklarımızı tüm duygularımızla anlattık. İzledikten sonra kendi deneyimlerinizi, düşüncelerinizi ve desteğinizi bizimle paylaşırsanız çok mutlu oluruz. Birlikte güç bulmak için buradayız. #köy #köyhayatı #köydeyaşam #almanyadanköyegöç #hayvancılık #destek