Av min arm | SCANIA R500

Det er en stille dag, men den går alligevel med godt og blandet. Finns Fjernsyn er livet på landevejen som jeg ser det. Jeg er vognmand og kører i en Scania R500 fra 2021, for det meste med min egen trailer, men også andres . #pov #vognmand #trucking #scania #bredtofttransport #djiosmoaction4 Støt Finns Fjernsyn: https://qr.mobilepay.dk/box/a52378df-... buymeacoffee.com/FinnsFjernsyn