KA E FARGAN - Supporterlåt for Molde Fotballklubb

Supporterlåt for Molde Fotballklubb - Norges beste fotballag. "KA E FARGAN" (c) Sporsem/Ræstad 2009 Det è mange lag du kan heie på Men for me è det bare ett - MFK Det è mange farga som è fin Men blått å hvitt; det è fargan her i by`n Og som i 2005 Da vi tok pokalen hjem Ska vi slå te igjen Ka e fargan? Hvit og blå Kem e laget? MFK Vi e Molde i fra rosenes by Som Moldefjord`n når storman bryt È vi ville og vakre, blå og hvit Slik bølgan slår innover land (slår innover land) Storme vi i angrep alle mann Norges beste lag e fra Molde by Norges beste lag e fra Molde by Ka e fargan? Hvit og blå Kem e laget? MFK Vi e Molde i fra rosenes by x 3 Ka e fargan? Dem è hvit og blå Norges beste lag è MFK Best i hvit og blå Vi e MFK!