Kaverilenkki 10 - Miten meni maraton omasta mielestä? - Eetu Hirvonen

Eetu kertoo viime maratonin jälkeiset tunnelmat, miten kaikki meni omasta mielestä. Lisäksi puhutaan muista menneistä kisoista ja Eetu palkittiin myös vuoden juoksija-palkinnolla! Tulevia kisoja käydään läpi ja niitähän Eetulla perinteisesti riittää! Seuraavaan neljän viikon aikana on viisi kilpailua :) Piristä prosessia ja tilaa kanava! Kiitos. Yhteydenotot: villerun120(at)gmail.com Ota Instagram myös seurantaan!   / ville_run   Jos aikaisemmatkin videoni kiinnostavat, niin tässä soittolistat niihin: NUTS Ylläs-Pallas sarja 66 km (2024) soittolistana tästä:    • NUTS Ylläs-Pallas 66 km 2024   VilleRun 2.0 koko sarja soittolistana tästä:    • VilleRun 2.0   Gran Canaria 2026 kaikki videot, mukana myös TGC 81 km advanced vuoriultra:    • Gran Canaria 2026   Lihavapoika lenkkeilee videot soittolistana tästä:    • Lihavapoika lenkkeilee   Kilpailuvideot soittolistana tästä:    • Kilpailut   (Forssan Suvi-ilta 2024-25, Helsinki City Run 2024-25 ja Paavo Nurmi Marathon 2024 missä en juossut itse) Teneriffan treenileirin videot 2025 soittolistana tästä:    • Treenileiri Teneriffa 2025   Gran Canarian treenileirin videot 2024 soittalistana tästä:    • Treenileiri Gran Canaria 2024