Rejsebilen - Efterår 2025 til Tyskland og Frankrig med vennerne.

I år havde vi aftalt, at vi skulle mødes med 3 af vores vennepar på efterårsturen, der gik til Tyskland og Frankrig. Vi mødtes med Hanne og Kim i Kaiserstuhl i Tyskland og fulgtes til Avignon, hvor vi var sammen nogle dage, inden de fortsatte mod nord igen. Derefter kom vores tyske venner Martine og Josef, som vi tilbragte et par solrige uger med i det sydlige Frankrig og Andorra. Da vi havde sagt farvel til dem, og sendt dem videre ned i Spanien, kørte vi igen nordpå gennem det enestående Central Massiv i Frankrig, inden vi mødte Marianne og Arno i Mosel. I denne film, har vi samlet nogle af indtrykkene fra denne dejlige efterårstur med mange flotte indtryk og skønt samvær med vennerne.