Noxus'da Doğmak Neden BERBAT Bir Şey?

Runeterra’da Noxus’ta doğsaydın ne olurdu? Bu animasyon hikâyede “league of legends şampiyon” klişesini çöpe atıp, Basilich’in dar sokaklarında hayatta kalmaya odaklanacağız. Darius ve Draven’ın ile başlayan küçük çeteniz, liman soygunları ve küçük hırsızlıklar yapıyor. Şehirde ününüz ve savaşma kabiliyetiniz çoktan yayıldı. Ancak bu huzurlu dünya Noxus'un işgali ve Darius'la birlikte Noxus ordularına katılmanla son buldu. League of Legends dünyasında, Noxus'lu olmak bedel ödemek anlamına gelir. Hayatta kalmak için her şeyini feda etmen gerekebilir. Her köşede İmparatorluk gözleri, her fısıltı da ihanet. Artık seçim yapmalısın: Noxus'lu Jericho Swain ile yükselecek misin? yoksa kaçacak mısın? Bu seri bununla bitmiyor. Aynı mantıkla anlatılan diğer “Neden BERBAT Bir Şey?” videoları burada: 👉    • Neden BERBAT Bir Şey?   ⏱ Video Zaman Damgaları: #leagueoflegends #darius #runeterra #noxus #noxusluolmak