ביקורת משחק - DOOM ETERNAL

ביקורת למשחק DOOM ETERNAL הראשון בארץ, מנקודת המבט שלי, שלקח לי די זמן להכין, בעיקר בגלל שאני די צרוד בזמן האחרון(אפשר לשמוע בביקורת את זה, אפילו שניסיתי לעדן את זה) וכי קשה למצוא שקט להקליט כשכולם בבית בתקופה הזאת ולא יכולים לצאת, והמצלמת פייס קאם לא עבדה, אבל פשוט הייתי חייב לתת ביקורת למשחק הזה, ואני שמח שבסוף הצלחתי! מקווה שתהנו ושאולי הביקורת קצת תעודד אתכם שם בבית. אם אהבתם אשמח שתפרגנו!