Marc-Marie en Isa Vinden Iets - De telefoon

Nieuwe aflevering! De telefoon. Van de telefooncentrales van toen naar de WhatsApp’jes van nu. Die volgens de omgeving van Marc-Marie overigens te kortaf zijn wanneer hij ze stuurt. Ook is zijn grootste nachtmerrie waarheid geworden afgelopen week. Plaats delict: de Carrefour. Isa blikt terug op hun heerlijke uitje naar Vlieland en samen bladeren ze door de Privé, waarin de royalties een prominent plekje hebben gekregen. 🎧 Geproduceerd door Tonny Media 🐟 Ga naar https://www.interpolis.nl/verzekeren/... voor meer informatie over de overlijdensrisicoverzekering. ❤️ Instagram: @marcmarieenisa ⭐️ TikTok: @marcmarieenisavindeniets 💌 Mail ons: [email protected] 🎧 Marc-Marie & Isa Vinden Nog Eens Iets is exclusief te beluisteren op Podimo, om de week op woensdag. Krijg 30 dagen gratis Podimo via go.podimo.com/nl/mmisa