Boğaziçi’nde Okulun İlk Günü | Ders Seçimi, Kırtasiye Alışverişi, Sushi Ziyafeti!

Bizim için 2. okul döneminin ilk günü Boğaziçi’nde böyle başladı. İlk derlserimize girdik, kırtasiye alışverişimizi yapıp döneme motivasyon olması için sushi ziyafeti yaptık. Umarım keyifle izlersiniz! Bizi Instagramdan da takip edin;