Ballı ceviz topları  / Marlenka Honigkugeln #aboneol #beğen #yorumyap #abonnieren

Selam canlar,  yine çok lezzetli kolay atıştırmalık topcuklarla geldim,  alman marketlerin yok satan bir ürün 😋 Malzemeler / Zutaten: Kek için  / für den Teig: ●  100 g  tereyağ  ( 3 yk.) 100g Butter ●  100 g  bal ( 8 dolu yk.) 100g Honig ●  80 g  şeker  (1çb. Iki parmak eksik) / 80g  Zucker ●  1 tatlı k. Karbonat  / 1 Tl. Natron ●  1 yumurta  / 1 Ei ● 2 sb. Un ( kontrollü)  / 250  g Mehl ●  3 yk. Dövülmüş ceviz  / 3 El.  Wallnuüse Krem karışımı için  /  für die Creme: ● 2 yk. Tereyağ ( yumuşak) / 80g Butter ( weich) ● 1sb. Yoğunlaştırılmış süt ( 150g) / 150g gezuckerte Kondensmilch ● Çimdik tuz  / 1Prise Salz Hazırlamışı; Kek için; tereyağ, bal ve şekeri tencereye alın  kısık ateşte  eritin , dikkat kaynaymayın!  1 çk. Karbonat ekleyin köpürür dikkat edin.  Ocaktan alın ve oda ısısına gelince 1 yumurta ekleyip iyice yedirin ardından elemiş olduğunuz unu ekleyin ve karıştırın,  yapışkan bir hamur olacak ( eğer kati olursa çok az süt ekleyebilirsiniz). Fırın tepsisine döküp düzleyin ve önceden ısıtılmış 170 derece  fırında 13 dk. Pişirin. Pişip soğuyan keki rondodan geçirin içine  ceviz ekleyin,  bu karısından 5-6 kaşık kenara ayırın , kalanı hazırladığınız krema ile yoğurun.  Küçük toplara yapın ortasını parmagijizla açıp içine 1 kaşık Yoğunlaştırılmış sütten ekleyin kapatip yuvarlayin ve ayırmış olduğunuz kırıntıya bulayın.  Bitene kadar tekrarlayın.  Afiyet olsun Videomu beğenip kanalıma abone olmayı unutmayın. Not: buzdolabında 3 gün saklayabilirsiniz. DEUTSCH 👇👇👇👇 Hallo ihr Lieben, heute machen wir marlenka Honigkugeln einfach selbst zuhause😋 Zubereitung; Butter, Honig und Zucker bei sehr niedriger Stufe erwärmen, bis alles geschmolzen ist, nicht kochen lassen! Dann das Natron einrühren. Sobald die Mischung etwas abgekühllt ist das Ei einmischen. AnschlieBend mit Mehl zu  einem Teig verkneten. Den Kuchen bei 170°C Umluft für 12-15 Minuten backen. Nach dem Backen abkühlen lassen. Für die Creme: Butter,  Kondensmilch. 1 Prise Salz cremig aufschlagen  anschließend  mit vorbereiteten kuchenkrümel und Creme vermischen und gut durch kneten. Kleine  Kugeln formen,  Kondensmilch hinein geben und  verschließen  zu Kugeln rollen.  Die Kugeln in den beiseitegestellten Krümeln wälzen. Guten Appetit Vergiss nicht mein Video zu liken und meinen Kanal zu abonnieren LG.