Het Bus en Trein vervoer in Dordrecht 05-06-2019

Ik heb weer een bezoekje gebracht aan Dordrecht. En het was echt heel leuk. De nieuwe elektrische bussen had ik nog niet gezien. En na lang wachten kon ik er een rit mee maken. De Iveco´s die daar rond rijden vind ik het mooist. vooral die met blauw interieur. Het leukste was dat de MAN Lion´s City T ook nog voorbij kwam en wel op lijn 488. De video is echt heel leuk geworden vind ik. Veel Kijkplezier