LILLEBROR FÖRSVINNER PÅ H&M

Idag besökte vi bvc på kungsholmen för lillebror skulle få sin 18 månaders kontroll och en spruta efter det! Så läskigt! Snacka om att han blev jätteledsen, storasyster följde med som tröst. Därefter gick vi in lite och shoppade och lillebror var ute på vift- vi tappade bort honom då och då inne i butikerna. Hjälp så läskigt! Har ni någonsin testat nya takis chipsen? Jag och Nicole får en chock!