Raimon - Jo vinc d'un silenci

"Jo vinc d'un silenci". Del concert de Raimon al Gran Teatre del Liceu, en commemoració els cinquanta anys del seu debut a Barcelona. El recital tingué lloc a Barcelona el divendres 30 de novembre de 2012 Cançó inclosa al disc "Raimon 50" Pots seguir la #músicaenvalencià a: Facebook:   / lamusicaenvalencia   Twitter: @musicaNvalencia   / musicanvalencia   La #músicaenvalencià en xarxa:   / 523691734347660   Bloc de la #músicaenvalencià: http://blocdelamusicaenvalencia.blogs... Diari de la #músicaenvalencià: http://paper.li/musicaNvalencia/13546... Youtube:    / totmusicaenvalencia