Tehdään 20m puoliaaltodipoli (antenni) radioamatöörikäyttöön

Kuuleeko Japani, entä Yhdysvallat? Tänään tehdään ylijäämämateriaalista 20 metrin puoliaaltodipoli pääasissa FT8-radioamatöörikäyttöön. Syntyykö sekundaa vai yllättääkö antenni ominaisuuksillaan? Entä onnistuuko asennus jäisistä olosuhteista huolimatta? PS. Luvallisesta radioamatööritouhusta löydät lisätietoja sivuilta: www.sral.fi Tutkintoon valmentavia koulutuksia ja jopa etänä mm. Lahden radioamatöörikerho: www.oh3ac.fi 73