Premiärturen med nya husbilen går till Gustavsvik camping i Örebro!

Första turen med nya husbilen går till Örebro campingen Gustavsvik. Trevlig camping som har det mesta. 🎵 Musik från Cora Music Jag använder Cora Music för att lägga till musik i mina videor, helt lagligt och utan Content ID-strul. Vill du testa? Använd min kod stefanbergman så först 30 dagar gratis och dessutom 50% rabatt på de två följande månaderna. 👉 https://www.coramusic.com Stöd kanalen genom att handla lite av mina varor http://stefanbergman.myspreadshop.se