Efteling (2003)

Ik had dit ongeveer een week voor mijn auto ongeluk opgenomen in de Efteling al twijfel ik een beetje want het is lang geleden, (Zeven Mijls Zomer) Het was eind augustus denk ik. (hoogseizoen) ik had gefilmd met een Sony DV camcorder.